ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΑγγλικάΕλληνικά
  1. Μην απαντάτε σε αιτήματα για ιδιωτικές ή άλλες εμπιστευτικές πληροφορίες. Καμία νόμιμη επιχείρηση ή οργανισμός δεν θα σας ζητήσει να δώσετε τις πληροφορίες σας (αριθμό λογαριασμού, αριθμό κάρτας, κωδικό PIN, κωδικό πρόσβαρης ή ερωτήσεις και απαντήσεις επαλήθευσης).
  2. Πριν απαντήσετε, επαληθεύσετε το μήνυμα επικοινωνώντας με την τράπεζά σας ή την JCC απευθείας. Μην ακολουθείτε συνδέσμους, μην καλείτε τηλεφωνικούς αριθμούς και μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε ενέργεια προτού επαληθεύσετε πως το αίτημα είναι νόμιμο.
  3. Χρησιμοποιείτε το διαδίκτυο με προσοχή. Οι ηλεκτρονικές απάτες μέσω email και ιστοσελίδων εμφανίζονται συχνά σε δημοσιοποιημένες ή επαναλαμβανόμενες εκδηλώσεις ή με τη δημοσίευση μιας νέας είδησης. Κινηθείτε με προσοχή στα ειδησεογραφικά πόρταλ.
  4. Να είστε επιφυλακτικοί στην περίπτωση των αναδυόμενων παραθύρων. Μην κάνετε κλικ σε κουμπιά που εμφανίζονται σε ύποπτα αναδυόμενα παράθυρα, ειδικά εάν ζητούν οικονομικές ή αναγνωριστικές πληροφορίες. Αν ένα αναδυόμενο παράθυρο ζητά από εσάς να αγοράσετε κάτι ή να κατεβάσετε ένα δωρεάν πρόγραμμα ακολουθώντας έναν σύνδεσμο, και πάλι προχωρήστε με προσοχή.
  5. Να είστε προσεκτικοί όταν χρησιμοποιείτε τις πληροφορίες σας στο διαδίκτυο, στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, σε φόρουμ και σε μη κωδικοποιημένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Καθαρίζετε τακτικά την κρυφή μνήμη περιήγησης (cache) και διαγράφετε προσωρινά αρχεία. Διαβάζετε προσεκτικά τις ρυθμίσεις απορρήτου στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Οι απατεώνες συλλέγουν προσωπικές πληροφορίες από διάφορες πηγές για να κλέψουν τα προσωπικά σας δεδομένα.
  6. Λάβετε όλες τις εύλογες προφυλάξεις για να κρατήσετε ασφαλείς τις πληροφορίες σας και να εμποδίσετε τη μη εξουσιοδοτημένη χρήση τους.
  1. Προστατέψτε τις προσωπικές σας λεπτομέρειες. Τα συνθηματικά χρησιμοποιούνται από τα συστήματα υπολογιστών και τις ιστοσελίδες για να επαληθεύουν την ταυτότητά σας πριν σας επιτρέψουν την πρόσβαση στους λογαριασμούς σας. Όταν συνδέεστε σε ασφαλείς ιστοσελίδες όπως η το JCCsmart.com, χρειάζεστε έναν κωδικό πρόσβασης για να χρησιμοιήσετε τις υπηρεσίες τους. Αν κάποιος άλλος γνωρίζει ή μαντεύει τον κωδικό σας, τότε μπορεί να έχει πρόσβαση στον λογαριασμό σας.
  2. Ορίστε αποτελεσματικούς κωδικούς που δεν είναι εύκολο να τους μαντέψει κάποιος, αλλά είναι εύκολο για εσάς να τους θυμάστε. Χρησιμοποιείτε πολλαπλούς κωδικούς, αλλάζετέ τους συχνά και χρησιμοποιείτε πάντα συνδυασμούς γραμμάτων, αριθμών και συμβόλων. Μην δημιουργείτε προβλέψιμα συνθηματικά με κοινές λέξεις και φράσεις ή πληροφορίες όπως τον αριθμό ταυτότητάς σας, τον αριθμό διαβατηρίου σας, το όνομα, τα αρχικά ή την ημερομηνία γέννησής σας.
  3. Ποτέ μην αποκαλύπτετε το όνομα χρήστη και το συνθηματικό σας.
  4. Μην φυλάσσετε τους κωδικούς πρόσβασης και άλλες ευαίσθητες πληροφορίες στο κινητό σας τηλέφωνο.
  5. Μην γράφετε κάτω το όνομα χρήστη και το συνθηματικό σας. Αν είναι απαραίτητο, καταγράψετέ τα με τέτοιον τρόπο ώστε να μην γίνονται κατανοητά από τους άλλους.
  6. Μην αφήνετε άλλους να παρατηρούν όσο εσείς εισάγετε το όνομα χρήστη και το συνθηματικό σας.
  7. Αποφύγετε τη λειτουργία αυτόματης συμπλήρωσης του προγράμματος περιήγησής σας.
  8. Πάντα να αποσυνδέεστε από τις ιστοσελίδες που επισκέπτεστε. Έτσι εμποδίζετε σε άλλους να δουν αργότερα τις πληροφορίες σας.
Προστατέψτε τις συσκευές σας (υπολογιστή γραφείου, φορητό υπολογιστή, τάμπλετ ή έξυπνο τηλέφωνο)
Οι ιοί και άλλα κακόβουλα προγράμματα μεταδίδονται και διαδίδονται γρήγορα στο διαδίκτυο και δημιουργούν χάος στις προσωπικές συσκευές και στα εταιρικά δίκτυα. Για να προστατέψετε τη συσκευή σας (επιτραπέζιο ή φορητό υπολογιστή, τάμπλετ ή έξυπνο τηλέφωνο), χρησιμοποιείτε ενημερωμένα προγράμματα προστασίας από ιούς που σκανάρουν αρχεία και ηλεκτρονικά μηνύματα για ιούς, και firewall για να εμποδίσετε κακόβουλες επιθέσεις και να μπλοκάρετε σε ορισμένους τύπους δεδομένων την είσοδο στη συσκευή ή το δίκτυό σας. Το firewall μπορεί επίσης να ρυθμιστεί ώστε να σας ειδοποιεί όταν κάποιος προσπαθεί να εισέλθει στο σύστημά σας.
Κρατήστε ενημερωμένο το πρόγραμμα περιήγησης, το λειτουργικό σύστημα και το λογισμικό σας
Τα σύγχρονα προγράμματα περιήγησης σάς προειδοποιούν όταν ο ιστότοπος που πάτε να επισκεφθείτε είναι πλαστός, οπότε είναι πιο δύσκολο να προσβληθούν από ιούς. Εντούτοις, τα προγράμματα περιήγησης λειτουργούν σωστά μόνο όταν χρησιμοποιείτε τις τελευταίες εκδόσεις. Ο λόγος είναι ο εξής: Οι χάκερ δημιουργούν ιούς για να μολύνουν υπολογιστές, εκμεταλλευόμενοι σφάλματα του λογισμικού. Οι εταιρείες λογισμικού όπως οι Google, Firefox, Microsoft και Apple, διορθώνουν αυτά τα σφάλματα με μεταφορτώσιμες ενημερώσεις/επιδιορθώσεις σε τακτική βάση. Αν εγκαθιστάτε αμέσως αυτές τις ενημερώσεις ασφαλείας, γίνεται δυσκολότερο για τους ιούς να μολύνουν το λογισμικό σας. Το ίδιο ισχύει και για τα προγράμματα περιήγησής σας. Στις ρυθμίσεις των προτιμήσεων επιλέξτε τις αυτόματες ενημερώσεις για το πρόγραμμα περιήγησης ιστού, το λειτουργικό σύστημα και το λογισμικό. Αν προτιμάτε να μην γίνονται αυτόματες ενημερώσεις, ελέγχετε τακτικά για απαιτούμενες επιδιορθώσεις και ενημερώσεις λογισμικού.
Κάνετε λήψη γνήσιων προγραμμάτων λογισμικού από γνωστές πηγές
Λαμβάνετε γνώση για τις απειλές και τους κινδύνους που εμπεριέχει η λήψη και εγκατάσταση προγραμμάτων λογισμικού ή αρχείων από άγνωστες πηγές. Βεβαιωθείτε ότι το πρόγραμμα λογισμικού είναι γνήσιο πριν προχωρήσετε σε λήψη. Τα προγράμματα που λαμβάνονται διαδικτυακά μπορεί να περιέχουν ιούς ή κακόβουλους κώδικες που πιθανόν να βλάψουν τον υπολογιστή σας ή να χρησιμοποιηθούν για να κλέψουν προσωπικές ή εμπιστευτικές πληροφορίες, όπως τους αριθμούς των καρτών και τα συνθηματικά σας. Χρησιμοποιείτε πάντα ενημερωμένα προγράμματα προστασίας από ιούς τα οποία σκανάρουν όλα τα αρχεία που κατεβάζετε.
Χρησιμοποιείτε τις επίσημες ιστοσελίδες της JCC
Είναι εύκολο να αναγνωρίσετε την επίσημη ιστοσελίδα μας από το μικρό πράσινο εικονίδιο με την κλειδαριά στη γραμμή διεύθυνσης του προγράμματος περιήγησής σας, δεξιά από τον σύνδεσμο URL μας. Ο σύνδεσμος URL επίσης θα πρέπει να αρχίζει με το πρόθεμα «https», που δηλώνει ότι εισέρχεστε στον λογαριασμό σας μέσω κρυπτογραφημένης σύνδεσης SSL. onnection. Επιπλέον, οι ασφαλισμένες με SSL ιστοσελίδες θα εμφανίζουν το πρόθεμα «https» σε πράσινο, όπως εδώ:

JCC Secure Best Practices
Πώς να αποφύγετε τις αντιστροφές χρεώσεων
Όταν μια συναλλαγή με πιστωτική κάρτα αμφισβητείται είτε από τον πελάτη σας είτε από τον εκδότη της πιστωτικής κάρτας του πελάτη σας, ίσως να έχετε αντιστροφή χρέωσης. Σ’ αυτή την περίπτωση, το ποσό της αρχικής πώλησης θα παρακρατηθεί από τον λογαριασμό κίνησης που συνδέεται με τον λογαριασμό εμπόρου σας. Για να αποφύγετε τις αντιστροφές χρεώσεων:

  1. Βεβαιωθείτε ότι το όνομα της επιχείρησης που αναγράφεται στην απόδειξη του κατόχου κάρτας είναι ένα όνομα που ο πελάτης σας θα αναγνωρίσει.
  2. Απαντάτε σε αιτήματα για ανάκτηση μέσα σε 12 μέρες.
  3. Αναγράφετε έναν τοπικό ή χωρίς χρέωση αριθμό σε τιμολόγια και αποδείξεις, τον οποίο οι πελάτες σας θα μπορούν να καλούν απευθείας για ερωτήσεις και ανησυχίες που αφορούν τις αγορές τους.
  4. Στην περίπτωση που θέλετε να πιστώσετε έναν πελάτη σας και η αρχική πώληση έγινε με κάρτα, επιστρέψτε την πίστωση στην αρχική κάρτα. Μην κάνετε επιστροφές χρημάτων με μετρητά ή με επιταγές. Αν η πίστωση αφορά περισσότερες από μία χρεώσεις, προχωρήστε με το κάθε ποσό ξεχωριστά.
Πώς να αποφύγετε απάτες σε συναλλαγές πρόσωπο-με-πρόσωπο
  • Βεβαιωθείτε ότι θα μπορείτε να αποδείξετε πως μια κάρτα χρησιμοποιήθηκε, περνώντας την από το τερματικό σας.
  • Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να μπαίνουν στο κατάστημα και να περνούν από το τερματικό την πιστωτική τους κάρτα, αντί να ζητάτε αριθμούς πιστωτικών καρτών από το τηλέφωνο.
  • Ελέγχετε πάντα την ταυτότητα του κατόχου κάρτας. Μην δέχεστε κάρτες που δεν ανήκουν στους πελάτες.
  • Ποτέ μην δέχεστε ληγμένες κάρτες.
  • Όταν είναι δυνατό, συγκρίνετε την υπογραφή στην απόδειξη πώλησης με την υπογραφή στο πίσω μέρος της κάρτας ή του δελτίου ταυτότητας του πελάτη.
  • Αν μια κάρτα δεν γίνει αποδεκτή, μην επιχειρείτε ξανά με μικρότερο ποσό. Αντ’ αυτού, ζητήστε από τον κάτοχο κάρτας να χρησιμοποιήσει άλλο μέσο πληρωμής.
  • Μην δέχεστε ποτέ αριθμούς επαλήθευσης από τους πελάτες σας για να εισάγετε στο τερματικό σας.
  • Μην δέχεστε ποτέ κλήσεις στο τηλέφωνο του κατόχου κάρτας – καλείτε πάντα τη γραμμή υποστήριξης της JCC απευθείας.
  • Εξασφαλίστε αντίγραφο της κάρτας εάν πρέπει να την εισάγετε με το χέρι στο τερματικό, καθώς και όλων των άλλων πληροφοριών συναλλαγής όπως το ποσό πώλησης, όνομα εταιρείας και τοποθεσία, και την υπογραφή του πελάτη.
  • Εξακριβώστε ότι ο αριθμός στην οθόνη ταυτίζεται με τον ανάγλυφο αριθμό στην κάρτα.
  • Εξασφαλίστε έναν αριθμό επαλήθευσης για το ολικό ποσό πώλησης. Μην χωρίζετε την πώληση σε μικρότερα ποσά.
  • Έχετε την πολιτική επιστροφών σας προτυπωμένη στην απόδειξη πώλησης με πιστωτική κάρτα και υπογραμμένη από τον κάτοχο κάρτας τη στιγμή της αγοράς. Η πολιτική σας πρέπει να τοποθετηθεί κοντά στη γραμμή υπογραφής ώστε να αναγνωριστεί από τη Visa ή τη MasterCard.
Πώς να αποφύγετε τις απάτες σε συναλλαγές εξ αποστάσεως
  • Εξασφαλίστε επαλήθευση υπογραμμένης πιστωτικής κάρτας από τον πελάτη.
  • Εξασφαλίστε τα στοιχεία χρέωσης του πελάτη, όπως το όνομα κατόχου κάρτας, τη διεύθυνση χρέωσης και τον τηλεφωνικό αριθμό.
  • Εάν ζητηθεί, εισάγετε τη διεύθυνση ή τον ταχυδρομικό κώδικα του κατόχου κάρτας. Αυτό είναι γνωστό ως Υπηρεσίες Επαλήθευσης Διεύθυνσης (AVS).
  • Ζητήστε τον τριψήφιο ή τετραψήφιο κωδικό του πίσω μέρους της κάρτας.
  • Να είστε εξαιρετικά προσεκτικοί με παραγγελίες που έρχονται από δωρεάν υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Yahoo, Hotmail, Gmail), ειδικά αν δεν έχετε προηγούμενες επαγγελματικές σχέσεις με τον πελάτη.
  • Προσέχετε όταν οι παραγγελίες έρχονται από το εξωτερικό ή απαιτούν αποστολή στο εξωτερικό.
  • Να είστε πολύ προσεκτικοί με μεγαλύτερες από το σύνηθες παραγγελίες και παραδόσεις της επόμενης μέρας.
  • Επαληθεύετε πάντα παραγγελίες όπου η διεύθυνση χρέωσης δεν είναι ίδια με τη διεύθυνση αποστολής.
  • Αποφεύγετε να αποστέλλετε σε ταχυδρομικές θυρίδες ή άλλες μη μόνιμες διευθύνσεις.
  • Καταγράφετε με σαφήνεια τις πολιτικές επιστροφών και τους όρους και προϋποθέσεις στην ιστοσελίδα και στα τιμολόγιά σας.
  • Χρησιμοποιείτε μόνο αποστολές με απόδειξη παραλαβής στη διεύθυνση χρέωσης.
  • Όταν αποστέλλετε ακριβά αντικείμενα, ζητάτε την υπογραφή του αγοραστή στην παραλαβή του εμπορεύματος.
Χρειάζεστε βοήθεια;
Καλέστε την 24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης.
22 868 000 (ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ)
215 520 5600 (ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ)
  1. Μην απαντάτε σε αιτήματα για ιδιωτικές ή άλλες εμπιστευτικές πληροφορίες. Καμία νόμιμη επιχείρηση ή οργανισμός δεν θα σας ζητήσει να δώσετε τις πληροφορίες σας (αριθμό λογαριασμού, αριθμό κάρτας, κωδικό PIN, κωδικό πρόσβαρης ή ερωτήσεις και απαντήσεις επαλήθευσης).
  2. Πριν απαντήσετε, επαληθεύσετε το μήνυμα επικοινωνώντας με την τράπεζά σας ή την JCC απευθείας. Μην ακολουθείτε συνδέσμους, μην καλείτε τηλεφωνικούς αριθμούς και μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε ενέργεια προτού επαληθεύσετε πως το αίτημα είναι νόμιμο.
  3. Χρησιμοποιείτε το διαδίκτυο με προσοχή. Οι ηλεκτρονικές απάτες μέσω email και ιστοσελίδων εμφανίζονται συχνά σε δημοσιοποιημένες ή επαναλαμβανόμενες εκδηλώσεις ή με τη δημοσίευση μιας νέας είδησης. Κινηθείτε με προσοχή στα ειδησεογραφικά πόρταλ.
  4. Να είστε επιφυλακτικοί στην περίπτωση των αναδυόμενων παραθύρων. Μην κάνετε κλικ σε κουμπιά που εμφανίζονται σε ύποπτα αναδυόμενα παράθυρα, ειδικά εάν ζητούν οικονομικές ή αναγνωριστικές πληροφορίες. Αν ένα αναδυόμενο παράθυρο ζητά από εσάς να αγοράσετε κάτι ή να κατεβάσετε ένα δωρεάν πρόγραμμα ακολουθώντας έναν σύνδεσμο, και πάλι προχωρήστε με προσοχή.
  5. Να είστε προσεκτικοί όταν χρησιμοποιείτε τις πληροφορίες σας στο διαδίκτυο, στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, σε φόρουμ και σε μη κωδικοποιημένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Καθαρίζετε τακτικά την κρυφή μνήμη περιήγησης (cache) και διαγράφετε προσωρινά αρχεία. Διαβάζετε προσεκτικά τις ρυθμίσεις απορρήτου στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Οι απατεώνες συλλέγουν προσωπικές πληροφορίες από διάφορες πηγές για να κλέψουν τα προσωπικά σας δεδομένα.
  6. Λάβετε όλες τις εύλογες προφυλάξεις για να κρατήσετε ασφαλείς τις πληροφορίες σας και να εμποδίσετε τη μη εξουσιοδοτημένη χρήση τους.
  1. Προστατέψτε τις προσωπικές σας λεπτομέρειες. Τα συνθηματικά χρησιμοποιούνται από τα συστήματα υπολογιστών και τις ιστοσελίδες για να επαληθεύουν την ταυτότητά σας πριν σας επιτρέψουν την πρόσβαση στους λογαριασμούς σας. Όταν συνδέεστε σε ασφαλείς ιστοσελίδες όπως η το JCCsmart.com, χρειάζεστε έναν κωδικό πρόσβασης για να χρησιμοιήσετε τις υπηρεσίες τους. Αν κάποιος άλλος γνωρίζει ή μαντεύει τον κωδικό σας, τότε μπορεί να έχει πρόσβαση στον λογαριασμό σας.
  2. Ορίστε αποτελεσματικούς κωδικούς που δεν είναι εύκολο να τους μαντέψει κάποιος, αλλά είναι εύκολο για εσάς να τους θυμάστε. Χρησιμοποιείτε πολλαπλούς κωδικούς, αλλάζετέ τους συχνά και χρησιμοποιείτε πάντα συνδυασμούς γραμμάτων, αριθμών και συμβόλων. Μην δημιουργείτε προβλέψιμα συνθηματικά με κοινές λέξεις και φράσεις ή πληροφορίες όπως τον αριθμό ταυτότητάς σας, τον αριθμό διαβατηρίου σας, το όνομα, τα αρχικά ή την ημερομηνία γέννησής σας.
  3. Ποτέ μην αποκαλύπτετε το όνομα χρήστη και το συνθηματικό σας.
  4. Μην φυλάσσετε τους κωδικούς πρόσβασης και άλλες ευαίσθητες πληροφορίες στο κινητό σας τηλέφωνο.
  5. Μην γράφετε κάτω το όνομα χρήστη και το συνθηματικό σας. Αν είναι απαραίτητο, καταγράψετέ τα με τέτοιον τρόπο ώστε να μην γίνονται κατανοητά από τους άλλους.
  6. Μην αφήνετε άλλους να παρατηρούν όσο εσείς εισάγετε το όνομα χρήστη και το συνθηματικό σας.
  7. Αποφύγετε τη λειτουργία αυτόματης συμπλήρωσης του προγράμματος περιήγησής σας.
  8. Πάντα να αποσυνδέεστε από τις ιστοσελίδες που επισκέπτεστε. Έτσι εμποδίζετε σε άλλους να δουν αργότερα τις πληροφορίες σας.
Προστατέψτε τις συσκευές σας (υπολογιστή γραφείου, φορητό υπολογιστή, τάμπλετ ή έξυπνο τηλέφωνο)
Οι ιοί και άλλα κακόβουλα προγράμματα μεταδίδονται και διαδίδονται γρήγορα στο διαδίκτυο και δημιουργούν χάος στις προσωπικές συσκευές και στα εταιρικά δίκτυα. Για να προστατέψετε τη συσκευή σας (επιτραπέζιο ή φορητό υπολογιστή, τάμπλετ ή έξυπνο τηλέφωνο), χρησιμοποιείτε ενημερωμένα προγράμματα προστασίας από ιούς που σκανάρουν αρχεία και ηλεκτρονικά μηνύματα για ιούς, και firewall για να εμποδίσετε κακόβουλες επιθέσεις και να μπλοκάρετε σε ορισμένους τύπους δεδομένων την είσοδο στη συσκευή ή το δίκτυό σας. Το firewall μπορεί επίσης να ρυθμιστεί ώστε να σας ειδοποιεί όταν κάποιος προσπαθεί να εισέλθει στο σύστημά σας.
Κρατήστε ενημερωμένο το πρόγραμμα περιήγησης, το λειτουργικό σύστημα και το λογισμικό σας
Τα σύγχρονα προγράμματα περιήγησης σάς προειδοποιούν όταν ο ιστότοπος που πάτε να επισκεφθείτε είναι πλαστός, οπότε είναι πιο δύσκολο να προσβληθούν από ιούς. Εντούτοις, τα προγράμματα περιήγησης λειτουργούν σωστά μόνο όταν χρησιμοποιείτε τις τελευταίες εκδόσεις. Ο λόγος είναι ο εξής: Οι χάκερ δημιουργούν ιούς για να μολύνουν υπολογιστές, εκμεταλλευόμενοι σφάλματα του λογισμικού. Οι εταιρείες λογισμικού όπως οι Google, Firefox, Microsoft και Apple, διορθώνουν αυτά τα σφάλματα με μεταφορτώσιμες ενημερώσεις/επιδιορθώσεις σε τακτική βάση. Αν εγκαθιστάτε αμέσως αυτές τις ενημερώσεις ασφαλείας, γίνεται δυσκολότερο για τους ιούς να μολύνουν το λογισμικό σας. Το ίδιο ισχύει και για τα προγράμματα περιήγησής σας. Στις ρυθμίσεις των προτιμήσεων επιλέξτε τις αυτόματες ενημερώσεις για το πρόγραμμα περιήγησης ιστού, το λειτουργικό σύστημα και το λογισμικό. Αν προτιμάτε να μην γίνονται αυτόματες ενημερώσεις, ελέγχετε τακτικά για απαιτούμενες επιδιορθώσεις και ενημερώσεις λογισμικού.
Κάνετε λήψη γνήσιων προγραμμάτων λογισμικού από γνωστές πηγές
Λαμβάνετε γνώση για τις απειλές και τους κινδύνους που εμπεριέχει η λήψη και εγκατάσταση προγραμμάτων λογισμικού ή αρχείων από άγνωστες πηγές. Βεβαιωθείτε ότι το πρόγραμμα λογισμικού είναι γνήσιο πριν προχωρήσετε σε λήψη. Τα προγράμματα που λαμβάνονται διαδικτυακά μπορεί να περιέχουν ιούς ή κακόβουλους κώδικες που πιθανόν να βλάψουν τον υπολογιστή σας ή να χρησιμοποιηθούν για να κλέψουν προσωπικές ή εμπιστευτικές πληροφορίες, όπως τους αριθμούς των καρτών και τα συνθηματικά σας. Χρησιμοποιείτε πάντα ενημερωμένα προγράμματα προστασίας από ιούς τα οποία σκανάρουν όλα τα αρχεία που κατεβάζετε.
Χρησιμοποιείτε τις επίσημες ιστοσελίδες της JCC
Είναι εύκολο να αναγνωρίσετε την επίσημη ιστοσελίδα μας από το μικρό πράσινο εικονίδιο με την κλειδαριά στη γραμμή διεύθυνσης του προγράμματος περιήγησής σας, δεξιά από τον σύνδεσμο URL μας. Ο σύνδεσμος URL επίσης θα πρέπει να αρχίζει με το πρόθεμα «https», που δηλώνει ότι εισέρχεστε στον λογαριασμό σας μέσω κρυπτογραφημένης σύνδεσης SSL. onnection. Επιπλέον, οι ασφαλισμένες με SSL ιστοσελίδες θα εμφανίζουν το πρόθεμα «https» σε πράσινο, όπως εδώ:

JCC Secure Best Practices
Πώς να αποφύγετε τις αντιστροφές χρεώσεων
Όταν μια συναλλαγή με πιστωτική κάρτα αμφισβητείται είτε από τον πελάτη σας είτε από τον εκδότη της πιστωτικής κάρτας του πελάτη σας, ίσως να έχετε αντιστροφή χρέωσης. Σ’ αυτή την περίπτωση, το ποσό της αρχικής πώλησης θα παρακρατηθεί από τον λογαριασμό κίνησης που συνδέεται με τον λογαριασμό εμπόρου σας. Για να αποφύγετε τις αντιστροφές χρεώσεων:

  1. Βεβαιωθείτε ότι το όνομα της επιχείρησης που αναγράφεται στην απόδειξη του κατόχου κάρτας είναι ένα όνομα που ο πελάτης σας θα αναγνωρίσει.
  2. Απαντάτε σε αιτήματα για ανάκτηση μέσα σε 12 μέρες.
  3. Αναγράφετε έναν τοπικό ή χωρίς χρέωση αριθμό σε τιμολόγια και αποδείξεις, τον οποίο οι πελάτες σας θα μπορούν να καλούν απευθείας για ερωτήσεις και ανησυχίες που αφορούν τις αγορές τους.
  4. Στην περίπτωση που θέλετε να πιστώσετε έναν πελάτη σας και η αρχική πώληση έγινε με κάρτα, επιστρέψτε την πίστωση στην αρχική κάρτα. Μην κάνετε επιστροφές χρημάτων με μετρητά ή με επιταγές. Αν η πίστωση αφορά περισσότερες από μία χρεώσεις, προχωρήστε με το κάθε ποσό ξεχωριστά.
Πώς να αποφύγετε απάτες σε συναλλαγές πρόσωπο-με-πρόσωπο
  • Βεβαιωθείτε ότι θα μπορείτε να αποδείξετε πως μια κάρτα χρησιμοποιήθηκε, περνώντας την από το τερματικό σας.
  • Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να μπαίνουν στο κατάστημα και να περνούν από το τερματικό την πιστωτική τους κάρτα, αντί να ζητάτε αριθμούς πιστωτικών καρτών από το τηλέφωνο.
  • Ελέγχετε πάντα την ταυτότητα του κατόχου κάρτας. Μην δέχεστε κάρτες που δεν ανήκουν στους πελάτες.
  • Ποτέ μην δέχεστε ληγμένες κάρτες.
  • Όταν είναι δυνατό, συγκρίνετε την υπογραφή στην απόδειξη πώλησης με την υπογραφή στο πίσω μέρος της κάρτας ή του δελτίου ταυτότητας του πελάτη.
  • Αν μια κάρτα δεν γίνει αποδεκτή, μην επιχειρείτε ξανά με μικρότερο ποσό. Αντ’ αυτού, ζητήστε από τον κάτοχο κάρτας να χρησιμοποιήσει άλλο μέσο πληρωμής.
  • Μην δέχεστε ποτέ αριθμούς επαλήθευσης από τους πελάτες σας για να εισάγετε στο τερματικό σας.
  • Μην δέχεστε ποτέ κλήσεις στο τηλέφωνο του κατόχου κάρτας – καλείτε πάντα τη γραμμή υποστήριξης της JCC απευθείας.
  • Εξασφαλίστε αντίγραφο της κάρτας εάν πρέπει να την εισάγετε με το χέρι στο τερματικό, καθώς και όλων των άλλων πληροφοριών συναλλαγής όπως το ποσό πώλησης, όνομα εταιρείας και τοποθεσία, και την υπογραφή του πελάτη.
  • Εξακριβώστε ότι ο αριθμός στην οθόνη ταυτίζεται με τον ανάγλυφο αριθμό στην κάρτα.
  • Εξασφαλίστε έναν αριθμό επαλήθευσης για το ολικό ποσό πώλησης. Μην χωρίζετε την πώληση σε μικρότερα ποσά.
  • Έχετε την πολιτική επιστροφών σας προτυπωμένη στην απόδειξη πώλησης με πιστωτική κάρτα και υπογραμμένη από τον κάτοχο κάρτας τη στιγμή της αγοράς. Η πολιτική σας πρέπει να τοποθετηθεί κοντά στη γραμμή υπογραφής ώστε να αναγνωριστεί από τη Visa ή τη MasterCard.
Πώς να αποφύγετε τις απάτες σε συναλλαγές εξ αποστάσεως
  • Εξασφαλίστε επαλήθευση υπογραμμένης πιστωτικής κάρτας από τον πελάτη.
  • Εξασφαλίστε τα στοιχεία χρέωσης του πελάτη, όπως το όνομα κατόχου κάρτας, τη διεύθυνση χρέωσης και τον τηλεφωνικό αριθμό.
  • Εάν ζητηθεί, εισάγετε τη διεύθυνση ή τον ταχυδρομικό κώδικα του κατόχου κάρτας. Αυτό είναι γνωστό ως Υπηρεσίες Επαλήθευσης Διεύθυνσης (AVS).
  • Ζητήστε τον τριψήφιο ή τετραψήφιο κωδικό του πίσω μέρους της κάρτας.
  • Να είστε εξαιρετικά προσεκτικοί με παραγγελίες που έρχονται από δωρεάν υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Yahoo, Hotmail, Gmail), ειδικά αν δεν έχετε προηγούμενες επαγγελματικές σχέσεις με τον πελάτη.
  • Προσέχετε όταν οι παραγγελίες έρχονται από το εξωτερικό ή απαιτούν αποστολή στο εξωτερικό.
  • Να είστε πολύ προσεκτικοί με μεγαλύτερες από το σύνηθες παραγγελίες και παραδόσεις της επόμενης μέρας.
  • Επαληθεύετε πάντα παραγγελίες όπου η διεύθυνση χρέωσης δεν είναι ίδια με τη διεύθυνση αποστολής.
  • Αποφεύγετε να αποστέλλετε σε ταχυδρομικές θυρίδες ή άλλες μη μόνιμες διευθύνσεις.
  • Καταγράφετε με σαφήνεια τις πολιτικές επιστροφών και τους όρους και προϋποθέσεις στην ιστοσελίδα και στα τιμολόγιά σας.
  • Χρησιμοποιείτε μόνο αποστολές με απόδειξη παραλαβής στη διεύθυνση χρέωσης.
  • Όταν αποστέλλετε ακριβά αντικείμενα, ζητάτε την υπογραφή του αγοραστή στην παραλαβή του εμπορεύματος.
Χρειάζεστε βοήθεια;
Καλέστε την 24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης.
22 868 000 (ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ)
215 520 5600 (ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ)
Δεν βρήκατε αυτό που ψάχνετε;