ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΑγγλικάΕλληνικά
Συχνές ερωτήσεις από εμπόρους

Αν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με τον λογαριασμό σας, ρίξτε μια ματιά στη λίστα με τις Συχνές Ερωτήσεις. Ίσως έχουμε ήδη τη λύση που ψάχνετε. Αν χρειαστείτε περαιτέρω βοήθεια, η τεχνική υποστήριξη της JCC είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Πού μπορώ να βρω τον αριθμό του Σημείου Πώλησης μου (POS);
Μπορείτε να βρείτε τον αριθμό POS στο πάνω μέρος οποιασδήποτε απόδειξης πώλησης. Ο αριθμός ξεκινά με 00xxxxx-xx-x-xx (12 ψηφία). Για μοντέλα VeriFone, πιέστε το δεύτερο από αριστερά πλήκτρο κάτω από την οθόνη. Για μοντέλα Ingenico, πιέστε το πλήκτρο με βέλος που δείχνει προς τα κάτω.
Πώς μπορώ να λάβω αντίγραφο κίνησης λογαριασμού για μια συγκεκριμένη περίοδο;
Παρακαλούμε καλέστε την 24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης.
Πώς μπορώ να στείλω τις συναλλαγές της ημέρας;
Οι καθημερινές (batch) συναλλαγές δεν μπορούν να σταλούν αυτόματα.

Για μοντέλα Verifone:

Επιλέξτε Batch -> Batch transmit
Εισάγετε τον 4ψήφιο κωδικό
Επιλέξτε transmit batch
Κρατήστε το αντίτυπο για το αρχείο σας

Για μοντέλα Ingenico:

Πιέστε το πλήκτρο F1
Επιλέξτε 1 (“close batch”)
Εισάγετε τον 4ψήφιο κωδικό
Κρατήστε το αντίτυπο για το αρχείο σας

Πώς μπορώ να λάβω τα Δικαιώματα Εξυπηρέτησης Πελατών (ΔΕΠ);
Παρακαλούμε καλέστε την 24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης.
Πώς μπορώ να εκτελέσω offline συναλλαγές όταν το POS τερματικό δεν μπορεί να επικοινωνήσει με την JCC;
Η offline λειτουργία μπορεί να ενεργοποιηθεί εξ’ αποστάσεως στο Retail POS τερματικό της JCC, κατόπιν συμφωνίας μεταξύ της JCC και του εμπόρου.

Αφού ενεργοποιηθεί αυτή η λειτουργία στο τερματικό, για να εκτελέσετε μια offline συναλλαγή ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα στο POS τερματικό της JCC:
1. Επιλέξτε “SALE”
2. Επιλέξτε “OFFLINE”
3. Όταν σας ζητηθεί “ENTER PASSWORD”, πληκτρολογήστε τον εμπιστευτικό κωδικό του εμπόρου (συνήθως γνωστός μόνο από τους υπεύθυνους της επιχείρησης), ακολουθούμενο από το πράσινο κουμπί
4. Όταν σας ζητηθεί “ENTER AMOUNT IN EUR”, εισαγάγετε το ποσό συναλλαγής ακολουθούμενο από το πράσινο κουμπί
5. Εισάγετε την κάρτα στο POS τερματικό
6. Όταν σας ζητηθεί να εισαγάγετε “AUTH NUMBER”, πληκτρολογήστε την τρέχουσα ημερομηνία στη μορφή DDMMYY (ή οποιοδήποτε άλλο 6-ψήφιο αριθμό που επιθυμείτε να έχετε ως αναφορά για τις offline συναλλαγές) ακολουθούμενο από το πράσινο κουμπί
7. Όταν σας ζητηθεί, αφαιρέστε την κάρτα από το τερματικό και επιστρέψτε την στον πελάτη μαζί με το αντίγραφο της απόδειξής του

Σημαντική σημείωση
Οι offline συναλλαγές πρέπει να εκτελούνται με την ευθύνη του εμπόρου, δεδομένου ότι οι συναλλαγές αυτές ενδέχεται να αμφισβητηθούν από τους κατόχους καρτών.

Χρειάζεστε βοήθεια;
Καλέστε την 24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης.
22 868 000 (ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ)
215 520 5600 (ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ)
Δεν βρήκατε αυτό που ψάχνετε;