ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΑγγλικάΕλληνικά
JCC ΚΑΤΟΧΟΙ ΚΑΡΤΑΣ
JCC Smart

Εξοφλήστε τους λογαριασμούς σας με ασφάλεια, όπου και όποτε θέλετε
Εξακολουθείτε να πληρώνετε για υπηρεσίες συμπληρώνοντας πολύπλοκες φόρμες στην αντίστοιχη ιστοσελίδα; Ήρθε η ώρα να απλοποιήσετε τις διαδικασίες με το JCCsmart. Το JCCsmart είναι ο ευκολότερος τρόπος να βρείτε και να πραγματοποιήσετε όλες τις πληρωμές σας από το ίδιο σημείο, με ευκολία και ασφάλεια.

ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ JCCSMART.COM ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ JCCSMART.COM
JCC ATM

Χρειάζεστε μετρητά; Είμαστε εδώ 24/7
Η JCC λειτουργεί περισσότερες από 40 ATM σε όλη την Κύπρο. Αν χρειάζεστε μετρητά εδώ και τώρα, είμαστε μερικά λεπτά μακριά από όπου κι αν βρίσκεστε. Κάνετε κλικ στον χάρτη μας και βρείτε την κοντινότερη σε εσάς ATM της JCC.
JCC ΚΑΤΟΧΟΙ ΚΑΡΤΑΣ
JCC ΚΑΤΟΧΟΙ ΚΑΡΤΑΣ
Participating Businesses

Αναλήψεις μετρητών μέσω του POS τερματικού
Χρειάζεστε μετρητά; Κάντε μια αγορά σε οποιαδήποτε συμμετέχουσα επιχείρηση και ζητήστε επιστροφή μετρητών έως και 100 Ευρώ. Οι κάτοχοι κάρτας δεν επιβαρύνονται με κανένα είδος προμήθειας όταν χρησιμοποιούν την υπηρεσία αυτή.
Χρειάζεστε βοήθεια;
Καλέστε την 24ωρη γραμμή υποστήριξης,
22 868 000 (ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ)
215 520 5600 (ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ)

Συχνές ερωτήσεις

Πώς μπορώ να δηλώσω την κλοπή ή απώλεια της κάρτας μου;
Αν κάποια από τις κάρτες σας χάθηκε ή κλάπηκε, καλέστε μας αμέσως στο +357 22868000, 24/7/365.
Η JCCsmart συναλλαγή μου δεν ολοκληρώνεται. Τι μπορώ να κάνω;
Ίσως να ευθύνεται το πρόγραμμα περιήγησής σας, ειδικά αν το ενημερώσατε πρόσφατα. Παρακαλούμε να δοκιμάσετε από ένα διαφορετικό πρόγραμμα. Εάν δεν λύνεται το πρόβλημα, καλέστε μας στο +357 22868000.
Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι η JCCsmart συναλλαγή μου ολοκληρώθηκε επιτυχώς;
Στην ιστοσελίδα του JCCsmart, πλοηγηθείτε στο Ο Λογαριασμός μου. Αν βλέπετε στη λίστα τη συναλλαγή σας, τότε έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία. Αν δεν βλέπετε τη συναλλαγή σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο +357 22868000.
Τι μπορώ να κάνω αν έγινε διπλή ή λανθασμένη συναλλαγή στο JCCsmart;
Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία ή τον οργανισμό όπου έγινε η πληρωμή και να ζητήσετε να διερευνηθεί η συναλλαγή.
Ο JCCsmart λογαριασμός μου έχει κλειδωθεί. Τι να κάνω;
Αν ο λογαριασμός σας έχει κλειδωθεί, παρακαλούμε καλέστε μας στο +357 22868000.
Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου. Τι να κάνω;
Στην ιστοσελίδα του JCCsmart, κάνετε κλικ στο «ξέχασα τον κωδικό μου» και ακολουθήστε τις οδηγίες.
Ο κωδικός πρόσβασής μου δεν γίνεται αποδεκτός στο JCCsmart. Τι να κάνω;
Ο κωδικός σας πρέπει να έχει τουλάχιστον 8 χαρακτήρες και να περιλαμβάνει τουλάχιστον έναν αριθμό, ένα σύμβολο και δύο γράμματα, από τα οποία το ένα να είναι κεφαλαίο. Για παράδειγμα: Jccsmart%1.
Πώς μπορώ να αλλάξω την ηλεκτρονική μου διεύθυνση;
Για να αλλάξετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση:
  • Συνδεθείτε στον JCCsmart λογαριασμό σας στο jccsmart.com
  • Επιλέξτε Ο Λογαριασμός μου > Προφίλ
  • Διαγράψτε την καταχωρημένη ηλεκτρονική διεύθυνση και πληκτρολογήστε αυτήν της επιλογής σας
  • Κάνετε κλικ στο «αλλαγή»
Τι είναι το CAPTCHA;
Το CAPTCHA είναι ένα είδος τεστ που χρησιμοποιείται στους υπολογιστές για να καθοριστεί αν ο χρήστης είναι αληθινό πρόσωπο ή κακόβουλο λογισμικό.
Πότε μπορώ να ανανεώσω την άδεια κυκλοφορίας;
Αφού λήξει η άδεια κυκλοφορίας σας, μπορείτε να προχωρήσετε άμεσα σε ανανέωση για την επόμενη περίοδο.
Πώς μπορώ να καταχωρήσω την πιστωτική ή χρεωστική μου κάρτα με το JCCsmart;
Αφού καταχωρήσετε την κάρτα σας στο σύστημα, θα ζητήσουμε εξουσιοδότηση της κάρτας σας για €1. Μέσα στις επόμενες 24 ώρες θα χρεωθείτε €0,01 σεντ. Τα υπόλοιπα €0.99 θα αποδεσμευτούν αυτόματα. Για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία και να επαληθεύσετε την κάρτα σας:
  1. Εάν λαμβάνετε ειδοποιήσεις από την τράπεζά σας με SMS, θα σας αποσταλεί αμέσως ένας 5ψήφιος κωδικός εγγραφής στο πεδίο περιγραφής της συναλλαγής, δίπλα από τη λέξη «JCC». Θα έχει αυτή τη μορφή: JCC XXXXX. (Εναλλακτικά, η χρέωση θα εμφανιστεί στην κατάσταση λογαριασμού σας μέσα σε 24 ώρες μαζί με τον 5ψήφιο κωδικό εγγραφής. Αν ο κωδικός δεν εμφανιστεί στην κατάσταση λογαριασμού σας, παρακαλούμε καλέστε μας στο +357 22868000.)
  2. Αφού παραλάβετε τον κωδικό, επιστρέψτε στη σελίδα ενεργοποίησης και ενεργοποιήστε την κάρτα σας καταχωρώντας τον 5ψήφιο κωδικό και κάνοντας κλικ στο κουμπί «επαλήθευση».
Πώς μπορώ να καταχωρήσω τον αριθμό του κινητού μου στο JCCsmart;
Αφού συνδεθείτε στον JCC Smart λογαριασμό σας, κάτω από τις ρυθμίσεις προφίλ θα δείτε ένα προειδοποιητικό μήνυμα πως ο αριθμός του κινητού σας δεν έχει επιβεβαιωθεί. Για να τον επιβεβαιώσετε:
  1. Επιλέξτε το μήνυμα προειδοποίησης και εισάγετε τον αριθμό του κινητού σας στο αντίστοιχο πεδίο.
  2. Πατήστε «επόμενο» και θα σας αποσταλεί ένα SMS με τον κωδικό πρόσβασής σας.
  3. Συμπληρώστε τον κωδικό στο πεδίο «κωδικός επιβεβαίωσης» και πατήστε το κουμπί «επιβεβαίωση».
  4. Ο αριθμός κινητού* θα επιβεβαιωθεί από το σύστημα.
*Παρακαλώ λάβετε υπόψη πως το σύστημα μπορεί να εγκρίνει μόνο αριθμούς τηλεφώνου καταχωρημένους στην Κύπρο.
Πώς μπορώ να επαληθεύσω την ηλεκτρονική μου διεύθυνση στο JCCsmart;
Αφού συνδεθείτε στον JCCsmart λογαριασμό σας, κάτω από τις ρυθμίσεις προφίλ θα δείτε ένα προειδοποιητικό μήνυμα πως η ηλεκτρονική σας διεύθυνση δεν έχει ακόμα επαληθευτεί. Για να επαληθεύσετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση:
  1. Επιλέξτε το προειδοποιητικό μήνυμα και κάνετε κλικ στον υπερσύνδεσμο «πατήστε εδώ».
  2. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα θα λάβετε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα από το τη διεύθυνση noreply@jccsmart.com, που θα περιέχει τον κωδικό επιβεβαίωσης.
  3. Εισάγετε τον κωδικό επιβεβαίωσης στο πεδίο που θα εμφανιστεί στην οθόνη σας και πατήστε το κουμπί «επιβεβαίωση».
  4. Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση θα επιβεβαιωθεί από το σύστημα.