Εισηγούμαστε όπως πριν μας υποβάλεις το παράπονό σου, επικοινωνήσεις με το τηλεφωνικό κέντρο της JCC για την άμεση επίλυση του αιτήματός σου. Αν αυτό δεν είναι εφικτό, τότε μπορείς να υποβάλεις το παράπονό σου επιλέγοντας έναν από τους ακόλουθους τρόπους:
1. Τηλεφωνικώς
Στο Τηλεφωνικό κέντρο (τηλ. 22868000). Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί καθημερινά, όλο το εικοσιτετράωρο (24/7). Όλες οι τηλεφωνικές συνομιλίες ηχογραφούνται.
2. Γραπτώς
Στην ταχυδρομική διεύθυνση της JCC:
JCC Payment Systems Ltd
Υπηρεσία Διαχείρισης Παραπόνων
Τ.Θ. 21043
1500 Λευκωσία
Κύπρος
3. Ηλεκτρονικά
Στην ηλεκτρονική διεύθυνση complaints@jcc.com.cy ή συμπληρώνοντας την πιο κάτω “ηλεκτρονική φόρμα”.
Όταν υποβάλεις παράπονο είναι αναγκαίο να συμπεριλάβεις τις ακόλουθες σημαντικές πληροφορίες:
• Ονοματεπώνυμο
• Αριθμός εμπόρου που έχει δοθεί από την JCC (εάν αφορά έμπορο εγγεγραμμένο στη JCC)
• Όνομα εμπόρου (εάν αφορά έμπορο εγγεγραμμένο στη JCC)
• Τηλέφωνο Επικοινωνίας
• Λεπτομερή περιγραφή του παραπόνου σου