ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΑγγλικάΕλληνικά
Διαδικασία Υποβολής Παραπόνων Πελατών
Διαδικασία Υποβολής Παραπόνων Πελατών
Στη JCC στόχος μας είναι η παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης προς τους πελάτες μας ικανοποιώντας τις προσδοκίες τους. Αν, για οποιοδήποτε λόγο, δεν είσαι πλήρως ικανοποιημένος με οποιαδήποτε υπηρεσία μας, παρακαλούμε όπως μας ενημερώσεις το συντομότερο δυνατό.

Όλα τα παράπονα διερευνώνται το συντομότερο δυνατό και προσπαθούμε να βρούμε ικανοποιητικές λύσεις. Ταυτόχρονα, λαμβάνουμε μέτρα για την αποφυγή της επανάληψης παρόμοιων προβλημάτων στο μέλλον.

Οι εισηγήσεις/παράπονα των πελατών μας είναι πολύ σημαντικά για μας, γιατί μας βοηθούν να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες που σας προσφέρουμε.
Πληροφορίες για την υποβολή παραπόνων
Εισηγούμαστε όπως πριν μας υποβάλεις το παράπονό σου, επικοινωνήσεις με το τηλεφωνικό κέντρο της JCC για την άμεση επίλυση του αιτήματός σου. Αν αυτό δεν είναι εφικτό, τότε μπορείς να υποβάλεις το παράπονό σου επιλέγοντας έναν από τους ακόλουθους τρόπους:


1. Τηλεφωνικώς
Στο Τηλεφωνικό κέντρο (τηλ. 22868000). Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί καθημερινά, όλο το εικοσιτετράωρο (24/7). Όλες οι τηλεφωνικές συνομιλίες ηχογραφούνται.

2. Γραπτώς
Στην ταχυδρομική διεύθυνση της JCC:
JCC Payment Systems Ltd
Υπηρεσία Διαχείρισης Παραπόνων
Τ.Θ. 21043
1500 Λευκωσία
Κύπρος

3. Ηλεκτρονικά
Στην ηλεκτρονική διεύθυνση complaints@jcc.com.cy ή συμπληρώνοντας την πιο κάτω “ηλεκτρονική φόρμα”.

Όταν υποβάλεις παράπονο είναι αναγκαίο να συμπεριλάβεις τις ακόλουθες σημαντικές πληροφορίες:
• Ονοματεπώνυμο
• Αριθμός εμπόρου που έχει δοθεί από την JCC (εάν αφορά έμπορο εγγεγραμμένο στη JCC)
• Όνομα εμπόρου (εάν αφορά έμπορο εγγεγραμμένο στη JCC)
• Τηλέφωνο Επικοινωνίας
• Λεπτομερή περιγραφή του παραπόνου σου

Διερεύνηση του παραπόνου σου
Το παράπονο σου θα το προωθήσουμε άμεσα προς διερεύνηση στο αρμόδιο τμήμα της JCC για επίλυση του το συντομότερο δυνατό.

Όταν παραλάβουμε το παράπονο σου, θα σου απαντήσουμε εντός 15 ημερών.

Εάν απαιτείται περισσότερος χρόνος για την διερεύνηση του παραπόνου σου, θα σε ενημερώσουμε ανάλογα.

Στόχος μας είναι να απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό, όχι μετά το πέρας ενός μηνός από την ημερομηνία παραλαβής του παραπόνου σου.

Αν δεν μείνεις ικανοποιημένος με την απάντηση μας στο παράπονό σου
Εάν δεν είσαι ικανοποιημένος με την προτεινόμενη λύση ή / και τις ενέργειες στις οποίες προβήκαμε για την επίλυση του παραπόνου σου ή εάν έχει περάσει ένας μήνας από την ημερομηνία παραλαβής του παραπόνου σου και δεν έχεις λάβει απάντηση, έχεις το δικαίωμα να υποβάλεις το παράπονο σου στον Χρηματοοικονομικό Επίτροπο εντός τεσσάρων μηνών από την ημερομηνία που έλαβες την απάντηση μας ή από την ημερομηνία που οφείλαμε να σου απαντήσουμε.

Τα παράπονα υποβάλλονται στον Χρηματοοικονομικό Επίτροπο με έναν από τους τρεις πιο κάτω τρόπους:
(α) Δια χειρός ή ταχυδρομικά στη διεύθυνση Λεωφόρου Λόρδου Βύρωνος 13, 1096 Λευκωσία ή Τ.Θ. 25735, 1311 Λευκωσία
(β) Μέσω τηλεομοιότυπου (φαξ) στο 22-660584 ή στο 22-660118
(γ) Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στη διεύθυνση complaints@financialombudsman.gov.cy

Τα παράπονα μπορούν να υποβάλλονται και μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών (ΗΕΔ) δια του συνδέσμου (http://ec.europa.eu/odr). Η πλατφόρμα επιτρέπει στους καταναλωτές, επιχειρήσεις και Φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) να υποβάλλουν, απαντούν και να διαχειρίζονται διαφορές διαδικτυακά.

Υποβολή Παραπόνου

Μπορείτε να υποβάλετε το παράπονο σας συμπληρώνοντας την πιο κάτω φόρμα

    * υποχρεωτικά πεδία

    Πού θα τον βρείτε

    Πού θα τον βρείτε