ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΑγγλικάΕλληνικά
Μείνετε σε εγρήγορση.

Έχετε πάντα τον νου σας ώστε να αντιληφθείτε εγκαίρως αν απειλείται η ασφάλεια της επιχείρησής σας. Έχουμε ετοιμάσει μια σύντομη λίστα που θα σας καθοδηγήσει ως προς το τι καθιστά ύποπτη μια συναλλαγή. Επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως αν αντιμετωπίσετε κάποιο από τα παρακάτω. Αν υποπτεύεστε απειλή που δεν συμπεριλαμβάνεται σε αυτή τη λίστα, καλέστε τη γραμμή εξυπηρέτησής μας ή συμπληρώστε τη φόρμα στο κάτω μέρος αυτής της σελίδας.

Μια συναλλαγή μού φαίνεται ύποπτη.
Κάποιες φορές μπορεί να βρεθείτε αντιμέτωποι με μια ύποπτη συναλλαγή. Προσέξτε τις πιο κάτω ενδείξεις:

  • Από την πιστωτική / χρεωστική κάρτα απουσιάζει το ολόγραμμα ή η ημερομηνία λήξης
  • Η υπογραφή που εμφανίζεται στην κάρτα διαφέρει από την υπογραφή στο δελτίο ταυτότητας
  • Στη συσκευή POS εμφανίζεται ένα από τα ακόλουθα μηνύματα: Card Not Accepted, Call, Call Centre, Referrals, Pick Up, No Match
  • Νέοι πελάτες που μοιάζουν αφηρημένοι, νευρικοί, και/ή κάνουν βιαστικές αγορές

Αν αντιμετωπίζετε ένα από τα πιο πάνω, καλέστε τη γραμμή υποστήριξής μας και ζητήστε Εξουσιοδότηση με κωδικό 10 για να επαληθεύσετε τη συναλλαγή.

Οι πληροφορίες μου χάθηκαν ή κλάπηκαν.
Στην περίπτωση απώλειας ή κλοπής των προσωπικών σας διαπιστευτηρίων ασφαλείας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως. Αν ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας, θα γίνει επαναφορά κωδικού από εμάς.
Έχω λάβει ένα ύποπτο ηλεκτρονικό μήνυμα.
Ένα μη κρυπτογραφημένο μήνυμα δεν είναι ασφαλές. Μην αποστέλλετε προσωπικές ή εμπιστευτικές πληροφορίες σε ένα μη κρυπτογραφημένο μήνυμα. Η JCC δεν θα ζητήσει ποτέ να δώσετε προσωπικές πληροφορίες, στοιχεία και κωδικούς πρόσβασης, λεπτομέρειες σχετικά με τον τραπεζικό σας λογαριασμό ή τις κάρτες σας μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων. Εάν λάβετε ένα email που ζητά τέτοιου τύπου πληροφορίες, μην απαντήσετε, μην ακολουθήσετε συνδέσμους και μην ανοίξετε συνημμένα. Προωθήστε μας το μήνυμα εδώ και θα το διερευνήσουμε.
Έχω δεχτεί ύποπτο τηλεφώνημα.
Κατά καιρούς η JCC πραγματοποιεί τηλεφωνικές, ταχυδρομικές και ηλεκτρονικές εκστρατείες, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ζητάει στοιχεία λογαριασμών ή προσωπικές πληροφορίες. Αν δεχτείτε ένα τηλεφώνημα από κάποιους που ισχυρίζονται πως ανήκουν στην JCC και ζητούν προσωπικά σε δεδομένα, μην απαντήσετε. Κλείστε το τηλέφωνο και επαληθεύστε τον αριθμό καλώντας τη γραμμή υποστήριξης της JCC.
Δεν είμαι σίγουρος ότι η επικοινωνία με την JCC είναι ασφαλής.
Είτε επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή φόρμας επικοινωνίας, οι πολιτικές μας για το απόρρητο και την ασφάλεια εγγυούνται ότι τα προσωπικά σας δεδομένα και οι ευαίσθητες πληροφορίες σας είναι προστατευμένες.
Χρειάζεστε βοήθεια;
Καλέστε την 24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης.
22 868 000 (ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ)
215 520 5600 (ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ)
Δεν βρήκατε αυτό που ψάχνετε;